Subject: FW: Ehitusteatis nr 2511201/39906 Räpina tulekustutusvee võtukoht
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 12:00:38 +0300

Tere

Registreerida palun see eraldi mulle menetlemiseks kui EHRi väline projekti 
kooskõlastamine ja luua seos EHRi menetlusega (Delta viit 7.1-2/25/10251-8).

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marksi <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 7, 2025 11:02 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: Ehitusteatis nr 2511201/39906 Räpina tulekustutusvee võtukoht

Tere!

Saadan dokumendid ülevaatamiseks.

Lugupidamisega

Agu Roht

516 6930

06.08.2025 10:35 Annika Matson kirjutas:

Tere

Tagastan ehitusregistrist ehitusteatise lahendamiseks, kuna täheldasin ka 
muid puudusi ehitusteatise aluseks olevates dokumentides.

Selleks, et ehitusteatise menetlustoiming ei veniks liialt pikale ja oleks 
sujuvam, soovitan saata vastavalt märkustele korrigeeritud dokumendid esmalt 
EHRi väliselt ülevaatamiseks ja Transpordiameti poolt heakskiidu saamiseks, 
vastates käesolevale e-kirjale.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Wednesday, August 6, 2025 10:10 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: Ehitusteatis nr 2511201/39906 Räpina tulekustutusvee võtukoha IKÕ 
plaan

Tere

Isikliku kasutusõiguse plaani puhul on oluline, et esile tuleks rajatis ja 
sellele seatav IKÕ ala, hetkel on plaanil liiga palju „müra“ ja oluline jääb 
varju.

Palun Teil ehitisregistri väliselt korrigeerida isikliku kasutusõiguse 
plaani:

1.	eemaldada jooniselt varem projekteeritud lahendus (teeprojekti oma);
2.	eemaldada jooniselt projektist pärinevad tekstilised  viited;
3.	IKÕ pindala ümmardage täisarvuks (peab ühtima PARI ala ruutmeetritega);
4.	Katastriüksuse sõnas keskel "d" täht, asendada "t" tähega;
5.	Joonise pealkirjast on „A“ täht puudu.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee